wtorek, 10 stycznia 2012

Nowy rok.kolejny rok...

Zaczął się kolejny rok, który mam nadzieję, że będzie dużo lepszy niż poprzednie:) Choć muszę przyznać, że poprzedni nie był wcale taki zły jak przypuszczałam, że będzie. W połowie roku zaczęło się wszystko powoli zmieniać na lepsze, choć pod górkę dalej mam (niestety). Przede wszystkim mam tu na myśli brak pracy:( ale jestem dobrej myśli, ze w końcu gdzieś coś znajdę. Założyłam nowego bloga, kolejnego bloga, jest wiele powodów takiej decyzji, ale są one mało ważne i mam nadzieję, że po raz kolejny nie będę musiała zmieniać adresu i będę pisać systematycznie, bo z tym to różnie bywa;p A o czym będzie ten blog? Jeszcze sama do końca nie wiem,ale mam kilka pomysłów na niego. Co wyjdzie, czas pokaże:D

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że wróciłaś do pisania i mam nadzieje, że będą częste notki ;-)

    OdpowiedzUsuń