wtorek, 24 stycznia 2012

Książki♥

Czy wy też lubicie czytać książki? Ja uwielbiam, zwłaszcza jeśli na polu szaro i buro.  Ciągle do mojej domowej biblioteczki przygarniam jakieś nowe pozycje. Z tym, że ja uwielbiam szukać tanio książek, lubię używane,a im starsze i poszarzałe tym lepsze:) Buszuje po Allegro w poszukiwaniu atrakcyjnych licytacji i czasem można za cenę przesyłki kupić, jeśli książka wystawiona jest o złotówki:) No chyba, że jakaś nowość mi się spodoba, którą chce mieć. Teraz wzięłam się za serię "Pamiętniki wampirów". Serial mi się nie spodobał, ale chcę zobaczyć jak książka. Oglądam też "Pretty Little Liars" i książki też czytam, niedługo biorę się za 3 i 4 część, które już czekają u mnie na półce:) Lubię też czytać książki o tematyce z życia wziętej, psychologiczne. Ach marzy mi się kiedyś regał z książkami na  całą ścianę♥



2 komentarze:

  1. Ja uwielbiam czytać ksiązki, kupuje, czytam i zbieram. ;]
    A teraz czytam "P.S. Kocham Cię" fajna książka film też hhe;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestem leniwa moja fałda nie moze czekac do lata, muszę ją zlikwidowac bo inaczej domówię sobie wypadów nad morze czy nad rzeke.. opalania sie itd.. trzeba się w koncu wziąść za siebie.

    OdpowiedzUsuń