wtorek, 17 stycznia 2012

Paznokcie

Lubię malować paznokcie:) Odkąd pamiętam zawsze malowałam je bezbarwnym kolorem, naturalne jakoś mi się nie nie podobają i źle się z nimi czuję. Kolorki też uwielbiam, mam małą kolekcję różnych odcienie. Ostatnio zrobiłam porządki i się trochę uszczupliło, ale kolorków jest tyle, że co jakiś czas  skuszę się na jakąś nowość do mojej kolekcji. Oczywiście też są pozycję obowiązkowe, które zawsze muszę mieć, czyli bezbarwny, cielisty, czarny i czerwony. To moje ulubione i takie kolorki zawsze posiadam. Jeśli nie mam pomalowanych bezbarwnym to mam cielistym. Ale nie pogardzę też innymi. W mojej kolekcji znajdują się brązy, fiolety, koralowe, zielenie. błękity, złote, brokatowe i różne odcienie tych kolorów. Mimo iż posiadam troszkę kolorków jednak najlepiej czuję się jak pomaluję sobie na jakieś ciemne kolorki. Kiedyś posiadałam świetny granatowy, ale nie mogę narazie takiego nigdzie kupić a fioletowego idealnego dla mnie nadal szukam:) Dziś pokaże kilka inspiracji a w którymś następnym poście pokażę swoje pazurki pomalowane na jakiś ciekawy kolor:)










1 komentarz:

  1. ja uwielbiam malować paznokcie, ale odkąd Julka sie urodziła zaniedbałam malowanie ;p
    a kolor uwielbiam cielisty ;-) mój ulubiony lakier do paznokci ;)

    Pozdrawiam i u mnie new ;*

    OdpowiedzUsuń