wtorek, 7 lutego 2012

Filmy

Miałam już kiedyś napisać, ale post mi się wykasował a ja zajęłam się czym innym i tak wyszło:/
Zimno ostatnio bardzo się zrobiło,ale dziś już lepiej bo tylko -5 stopni mrozu na polku dziś więc od razu przyjemniej:) Przez te mrozy nic mi się nie chce, rozleniwiłam się.
Zaczęłam oglądać ostatnio serię o nastolatkach w ciąży. Oglądnęłam już kilka odcinków i można powiedzieć, że ciąża w wieku 15/16 lat nie jest dobrym pomysłem, choć zdarzają się dziewczyny bardzo dojrzałe i opiekują się swoimi dziećmi, natomiast jeśli chodzi o tatusiów to bardzo różnie to bywa. W większości przypadków w ogóle nie spierają swoich dziewczyn, olewają dziecko, uciekają od odpowiedzialności. Ogólnie bardzo lubię takie dokumentalne filmy oglądać:) Mogłabym non stop hehe. Wczoraj dla odmiany wieczorem oglądałam za to o nadopiekuńczych rodzicach:) I w dzisiejszym świecie bardzo dbamy o swoje dzieci i wszystko kontrolujemy co jest z nimi związane, co nie daje zawsze dobrych rezultatów, bo dzieci nie uczą się samodzielności i przetrwania. Chyba zaczynam przynudzać;p



3 komentarze:

  1. Również uwielbiam oglądać takie filmy dokumentalne ;)

    + zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. obejrzałam parę odcinków w sieci o niepełnoletnich rodzicach.
    to prawda, co para to inna historie, inne zakończenie. żal tych młodych ludzi i ich dzieci.
    ps. boję się, że będę jedną z tych nadopiekuńczych matek...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez oglądam ale nastoletnie ciąże hehe uwielbiam to oglądac,.
    tez mi sie nic nie chce przez tą pogode, len ze mnie i tyle ;D
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń