środa, 15 lutego 2012

Gloden Rose matte nr 04

Kiedyś napisałam, że pokażę moje pazurki więc o to jest:) Zacznę od mojego ulubionego lakieru na paznokciach czyli czerwonego. Tym razem padło na matowy odcień od Golden Rose, kupiony w zwykłej drogerii za 6zł :D
Lakier dobrze się rozprowadza, ja pokrywam pazurki w większości dwoma warstwami i tak też było w tym przypadku. Gdy schnie ślicznie zmienia się na kolor matowy. Bardzo mnie to urzekło, gdyż do tej pory nie miałam do czynienia z matowymi. Wraz z nim kupiłam też grafitowy półmatowy, ale to następnym razem:) Kolor bez zniszczeń utrzymał się 3 dni, ale ja ciągle coś robię więc to też ma duży wpływ na paznokcie, a poza tym często zmieniam kolorki na paznokciach;p i nie używam też żadnych utwardzaczy.


A jak spędziliście Walentynki? Ja miałam wspaniały dzień♥

3 komentarze:

  1. świetny lakier, cudny kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyk;). Bardzo ładny odcień, choć ja akurat rzadko maluję na czerwono, w sumie nie wiem dlaczego:)

    OdpowiedzUsuń