poniedziałek, 20 lutego 2012

Leniwie

Ostatni tydzień zleciał mi bardzo szybko:) I leniwie... tak tak rozleniwiłam się strasznie ostatnimi czasy, ale trzeba by w końcu skończyć z tym lenistwem:D Poranki wyglądają tak, że albo się wyleguję w łóżku albo z kawką przy kompie czytam blogi;p Poza tymi tutaj mam ich sporo też w zakładkach no i czytanie trochę schodzi, a gdybym jeszcze komentowała to pewnie do południa bym nie wyłączyła kompa:D Ale od czasu do czasu też coś skomentuje;p A na polu odwilż i na taką ciapę nie chce się wychodzić, ale za to cieplej jest i to mi si podoba, bo miałam dość tych mrozów.
A wczoraj wyszliśmy z domku na obiadek i był pyszny:D dla każdego co innego, a ja miałam wolne od gotowania. Ale za chwilę się biorę, bo dziś trzeba coś dobrego zrobić:) a że lubię gotować i piec to zawsze sprawia mi  to przyjemność, zwłaszcza wymyślanie za każdym razem czegoś innego i próbowanie nowych maków:D
A w międzyczasie czytam "Pamiętniki wampirów" i w końcu przy setnej stronie zaczęły mi się podobać i teraz idzie mi szybciutko czytanie:D a już myślałam, że dam spokój sobie z tą książką hehe, a kolejka następnych już jest. A w następnym poście pokaże wam mój drugi ulubiony kolor na pazurkach:)

1 komentarz: